alzheimer….

teii s-au trecut

noi ne  trecem ireversibil

miroase a noapte de vara aici,

a fan proaspat cosit.

intr-un colt de biblioteca,

poza ta danseaza un vals vienez cu o poeta noua…

ei da, the new generation…

constelatii….le vad

toate stau atarnate de urletul singuratatii,

lipite de mainile mele ca o henna.

totul devine o tacere  neidentificata,

un sunet de ganduri…poate….supersonic

imi privesc mainile si constelatiile iti scriu numele,

literele urca pe mine ca termite flamande

sunt un piept devastat de meteoriti,

toti cazand peste mine, fara ca tu  sa intelegi

ca  ti s-a scris numele pe pielea mea…

nu am stiut niciodata ca timpul este mereu batran…

altfel ar fi trebuit sa sufar si eu de alzheimer….

June 26, 2012 at 1:15am ·

 

 

 

2 răspunsuri to “alzheimer….”

  1. „sunt un piept devastat de meteoriti,
    toti cazand peste mine, fara ca tu sa intelegi
    ca ti s-a scris numele pe pielea mea…”

    splendida declaratie 🙂

  2. flaviafelix Says:

    Multumesc Liliana!

Lasă un răspuns

