O urma de cer

O urma de cer

 

sunt o urma de cer

peste care au calcat galopand

cai despletiti ai viselor copacilor infloriti

 

soarele a fost inima mea

batand aprins intr-un piept ravnit

de fiare flamande

care au rupt din mine bucati mari

ca petalele de magnolie

lasand sa ma destram purtata de vant

 

norii….  oameni albi piranna

ascunsi in mare m-au tradat

chemand ecoul inceputului

cand am vrut sa trec dintr-o lume in alta

calcand pe curcubeu

 

toate culorile s/au prelins pe mine

ca si cand dumnezeu mi-a aruncat

furtuni pline de rosu, galben,

verde,violet, oranj,albastru…indigo

 

am ramas nemiscata cand abisul m-a prins

cerandu-ma de nevasta…

 

 

3 răspunsuri to “O urma de cer”

  1. This is a transcendent work of art. I am deeply impressed by the depth and the scope of your talent. As if your beauty was not enough, you bestow onto the world your genius,

  2. flaviafelix Says:

    Thank you so much!

  3. flaviafelix Says:

    Thank you!

Lasă un răspuns

