rogvaiv

rogvaiv


paşii mei au urmat un fir nesperat de ştiinţă, în mistere de gânduri.

sub un clar de pace blue …

ca un dans cu note şi parfum de Bach….

mă temeam

şi sufletul era doar  un zâmbet lăcrimând

niciodată atât de fluent….. cu fiecare descoperire

mă temeam de o umbră, apoi de un tunet

o furtună putea să mă îngheţe de tot.

iar mâinile mele ridicând un nor,  mai sus pe  un ochi de apa limpede,

au încercat să picteze odata cu  ploaia, un  nou curcubeu.

dacă viaţa  m-ar întreba  aşa, ca un scurt interviu…. despre mine

aş răspunde-  nimic.

aş  tăcea…

m-aş gândi mult …

şi paşii şi mâinile  mele, ar rămâne mute

ştiind că ştiinţa e neştiinţa,  iar neştiinţa mister.

trebuie să salvam curcubeul !

să dăm viaţă  nouă  fiinţei din noi!

aş putea să răspund:

am încercat să schimb lumea.

tu ai incercat?

daniela voicu

31 mai 2010

5 răspunsuri to “rogvaiv”

  1. lorelei47 Says:

    ne-am nascut din nestiinta,deci suntem un mister
    nu cred ca e rea credinta sa doresti si sa ceri
    eu cer pentru tine tot ce e mai frumos.
    esti un mister al lumii,un suflet luminos
    esti steaua ce rasare pe cerul innorat
    esti raza de lumina ce azi ai aparut

  2. flaviafelix Says:

    Multumesc din suflet pentru minunatele sentimente ce le avuti pentru poezia mea si poetul din mine!
    DV

  3. recunosc ca ma recunosc in poezia asta
    .foarte adevarat.

  4. flaviafelix Says:

    Multumesc pentru ,,recunoastere” si pentru trecere. 🙂
    DV

  5. Dear DANIELA,
    I thank you very much to let me know your ideas of poems, that is very kind of you. This poem, suits to myself a self-care and feeling of admirable quiet, bewonder by natur.
    I wish you a merry week, love
    yours
    Daniel

Lasă un răspuns

