Style

Style

by Daniela Voicu

 

ceeace îmi place la tine

este indiferenţa care  mă  pătrunde atât de adânc

ca un aer contaminat cu azot


 

şi pielea mea se umple de strigăte,

în fiecare strigăt creşte o aripă,

iar parul meu, ca o coroana de copac primavara

inflorind a cireşi…

şi zbor, învăţ să simt aerul la înăţimea

neaşteptărilor mele

 

nu mă vezi chiar dacă fac un belly dance,

priveşti prin mine simplu, amintindu-mi

de nonexistenţă


 

mă desprind în fiecare seara de buzele necoapte

ale unui ultim poem  pe care ţi-l dedic, dar

cuvintele rămân neatinse, nerostindu-mi numele

 

şi te aştept….

orice răspuns este ca  o respiraţie nouă

pentru că  nu respir, refuz să respir pâna când  vei  răspunde

 

trag aer în piept adânc…

odata cu cele 360 de grade

mă  plimb pe  tropicul racului –

echilibristică  pe un plan de seducţie …

 

m-aş arunca  să  mă  prinzi

dar pretinzi că  fumezi  şi  mâinile ocupate

ca şi buzele tale  nu se mai află în acest spaţiu

şi  timp….

 

(I love your style!)

 

 

 

 

6 răspunsuri to “Style”

  1. foarte frumos poemul,binenteles si cine l-a scris are un suflet de aur,felicitari

  2. flaviafelix Says:

    Multumiri! 🙂 uneori mai e si de plumb sufletul… hehehe

  3. Al.Florin Ţene Says:

    Poemul vibrează a iubire ne împărtăţită.Precum o harfă în mâinile unei femei tânjind după muzica iubirii.

  4. flaviafelix Says:

    multumesc de trecere…

  5. I have allot of Internet Romanian friends.. 🙂

    You’re very nice ! Lov ya

    chance

  6. flaviafelix Says:

    Thank you Dear friend! Hugs!

Lasă un răspuns

