nu te iert

pentru 

clipele răvăşite  cu aripi de îngeri

dăruite în zori

pe piscuri de idile  roz şi violet

cu vânt sărat şi  dorinţă de evadare

în eter…

nu te iert!

….. 

pentru buzele rătăcite pe pielea mea

udă de mare

răscolindu-mi

firea în focuri de mistere

şi mâinile modelând cenuşa

egoului meu într – o desăvârşită artă

nonconformistă…

nu te iert!

….

am vrut să uit uitarea

 rupând din tine

un sentiment ridat  încă sfâşiat de timp

 

…slab           pâlpâind     iubire…. 

şi nu te iert!

dăruieşte  dăruirea!

 

12 răspunsuri to “nu te iert”

  1. Daaaaaaaaaaaaaaa…………si nimic mai mult

  2. flaviafelix Says:

    multumesc

  3. strainulx Says:

    frumos…..!

  4. … superb … pur si simplu …

  5. flaviafelix Says:

    multumesc pentru trecere…
    xoxo

  6. In sfarsit ai facut ceea ce trebuia sa faci…….ma bucur pentru tine! multumesc ca mi-ai redat sansa de ati revedea lucrarile…..si am aceeasi privire uimita….si sufletul la fel de ratacit

  7. flaviafelix Says:

    Mulumesc Cristina pentru cuvintele frumoase!

  8. la multi ani !

  9. flaviafelix Says:

    La multi ani!

  10. strainulx Says:

    ….de cind scrii poezie ?

  11. flaviafelix Says:

    scriu de cand ma stiu….

  12. strainulx Says:

    …”un vierme intr o para/vroia sa intre dracul si folosea speraclul….”

Lasă un răspuns

