de ziua mea

de ziua mea

 

ploaie

petale de cireş

spulberate de vânt

aromat

 

parfumul tău pluteşte

amintire

pe buza mea

cuvântul a murit

o  geană de sclipire

mai pâlpâie  subtil

trecutul vrea să-nvie

urma mâinii tale

pe chipul meu  ridat

(dedicat sufletului  regăsit)

7 răspunsuri to “de ziua mea”

  1. fain text. am remarcat forma!
    chiar e ziua ta?
    La multi ani si multe multe petale si tot felul de splendori!
    x

  2. flaviafelix Says:

    Multumesc, pe 6 este, dar am simtit ca trebuie sa scriu acest poem acum, amintire din viitor.

    Multumesc .XOXO
    Dani

  3. Subtilitatea si Metaforica acestui text,arata profunda spiritualitate a poetului alturat de eterna energie pe care toti oamenii o detin in sufletele lor si care se cheama IUBIRE………spledid de frumos!!!!

  4. suflet minunat Says:

    sa poti sa fii capabil sa enervezi si-n timpul asta sa ai un suflet minunat…sa poti sa rascolesti o minte eminenta si sa te-ndragostesti de ea…sa poti sa disperi un suflet…si-apoi c-un zambet sa-l impaci….sa poti sa faci din asta… o amintire din viitor….sa poti sa fii posesiv si totusi sa masori mai putin de-un pol….sa poti sa primesti o poezie si sa nu-ti pese ca nu stii s-o analizezi….sa poti sa simti toate astea si sa nu stii sa le explici calumea….sa poti sa fii nebun cand vrei ca sa nu dai socoteala……de ziua ta,”tiganco”

  5. flaviafelix Says:

    da, asa sunt geniile draga ….nebuni..dar eu nu sunt un geniu ….si poezia e facută sa inteleaga fiecare cum il taie capul, de ce trebuie sa explic mereu cand e asa de simplu.
    un om indragostit de altul isi spun povesti nemuritoare….si pana la urma muritoare ….
    ,,haidi bre” …. halal suflet minunat

  6. ddreisen76 Says:

    che descrizione poetica pprimaverile. Lovely
    bye
    Daniel

  7. Paul Laurentiu Mantea Says:

    mi-as fi dorit sa te rascolesc ca domnul”suflet minunat”,mi-as fi dorit sa fiu un „suflet regasit”,mi-as fi dorit ca mana mea sa fi intarziat mai mult…pe „chipul tau ridat”

Lasă un comentariu