iubirea mea se pierde

iubirea mea se pierde

iubirea mea se pierde
în năucirea ta
mă prinde de mijloc
şi mă ţine strâns
lipită de suflet unde mai cad lacrimi
câteodată

 

plec din lumea mea
pentru a mă întâlni
cu sufletul tău radical
plin de mine
să te saturi atunci când deschizi ochii
de lumina năucirii
născute din simpla iubire

iubirea mea se pierde
în năucirea lui desculţă şi despletită
ca o fecioară
dansează un dans colorat în roz

vrei să vii acum? prinde-te de mine
şi hai să alergăm desculţi
şi despletiţi de noi înşine
năuciţi amândoi deabinelea
vrei?

 

 

2007-11-09

3 răspunsuri to “iubirea mea se pierde”

  1. adrian constantinescu Says:

    iubirea este unica energie care creste incontinul ,care arde vesnic fara sa se stinga……iar acest sentiment il dezvaluiesc si in rindurile tale ….Adrian !!

  2. smoker 3003 Says:

    poi, dak se pierde, cineva poa s-o gaseask, dear. o depune la biroul de obiecte pierdute, sau o poate pastra?
    … naucirea naucitoare nauceste dragostea noastra desculta. salvarea e deja pe drum, adrian, fugi de te fa critic literar. 😀
    il dezvaluiesc unik energie kre creste incontinul, fara sa fie cotata pe bursa, a draq!!!

  3. flaviafelix Says:

    3003, Thank you, mai!!!

Lasă un răspuns

