iritare

mi s-au scos ochii
întâi,
ca să nu mai văd
dar eu am scris.
mi s-au tăiat mâinile
ca să nu mai scriu,
dar tot am scris.
mi s-a şters creierul,
dar tot am scris:
iritare,indignare,
ură, rasism,
laşitate,
deştepţi,
foarte deştepţi,
proşti,
culţi,
suntem în aceeaşi
oală
nu credeţi?
care e diferenţa
dintre mine şi voi?
dintre ei şi noi?
dintre morţi si vii?
atelierul Domnului
plin de unelte: ciocane…
cuţite, maşini de scris…
ni se mai bate
câte-un cui in cap.
tăcere!…vă rog…
sssstttt! ,,să nu trezim şerpii”…

 

 

 

Un răspuns to “iritare”

  1. adrian constantinescu Says:

    Evident …in tot cea ce scri…..Bravo!!!..Adrian

Lasă un răspuns

