esential

esenţial

să te dispreţuiesc, când nopţile-s prea lungi?
să te alung, atunci când plângi?
să te blestem, atunci când eşti departe?
să te iubesc, dacă te am în şoapte?
 

tot ce a fost tabu eu cunosc acum,
drumuri parcurse prin praf şi fum,
suflete prinse în cercuri vicioase,
mult prea din vreme ele întoarse

păgâne şi slute sentimente pierdute
în focuri de furii oprite să asculte,
inima ta ce trăieşte prin mine,
iubirea nebună mai curge prin vene.

să te alung chiar azi, nu ştiu
dar sufletul îţi este prea pustiu
nu pot, nu vreau, să te dispreţuiesc ,
atunci îmi rămâne doar să iubesc.

mă resemnez, şi tac, ucid cuvintele,
ucid tot ce am , chiar şi dorinţele.
la ce bun atâtea vorbe de iubire,
tu eşti departe, nici gând de venire.

 

 

 

3 răspunsuri to “esential”

  1. adrian constantinescu Says:

    versuri de o profunditate deosebita si noblete fara infinit ……

  2. I love your poems…

  3. flaviafelix Says:

    Thank you Ionelia!
    🙂

Lasă un răspuns

