Alb- negru si cuvinte scrise cu ,,B” mare

Am visat colorat înainte… Viaţa era în culori. Miroseam în culori, iar parfumurile toate ale iubirii mă îmbiau viclean,în vrăji de curcubeie albastre . Viaţa era o nevastă proastă şi urâtă, iar iubirea o amantă deşteaptă, frumoasă, senzuală, diabolică… Nu am înţeles niciodată ,de ce viaţa trebuia sa fie prietenă cu iubirea…. De ce?… când se iscau atâtea lupte interioare si nu încetau până la epuizare…Viaţa si iubirea ar fi trebuit să rămână ,aşa , doar cunoştinţe de pe net, nimic mai mult. Demult visam în culori şi din visul acesta mă trezea o fericire şi un bine esenţial. Acel bine , care îţi face fericirea ,,o adorată domnişoară”. …Da …şi mai mult, adoram (ce idioţenie să vorbesc despre adorat). Ştii, drag prietene, când sinceritatea este mai mare decât minciuna, se creează un fenomen de haos, de frică, de deziluzie, de subestimare in mintea celui care o face…aşa direct. Sunt sincer! Atunci teama de a nu pierde sinceritatea, se transformă în altceva… Că deja mă uit la mine şi-mi zic: poate strâng nişte fonduri, sau donează cineva niste sentimente, că vreau să renovez ,,Monumentul prostiei din mine”. Prostiei de a face cunoştinţă vieţii cu iubirea. Am visat colorat. Acum visez alb-negru (te poţi gândi la ,,zăpadă şi noroi”) E genial! Şi mai ales, e bine să ştii să scrii cuvinte cu ,,B” mare: Brancuşi, Bucureşti, Bonux, Bingo, Bodo, Budapesta, Băneasa… Baliverne!… Bine, Bandiţi … Visez alb-negru, ca şi când ar fi ,,last-first-dream”. Îmi voi aminti acest vis colorat, cum îmi voi aminti şi cuvintele care se scriu cu ,,B” mare: Balzac, Bolivia, Bacovia, Beatles, Brams, Becali, Bethoven. Îmi voi aminti chiar şi de ,,Sonata Lunii”, manelizată de tine… şi de imaginea mea de artist de 2 bani … fără punguţă. Şi atunci mă întreb: de ce dracu, m-am îndrăgostit de tine? De ce eşti ca un drog ce imi curge prin vene? De ce? A… să ne jucăm?! OK! Ne vom juca de-a tăcerea, pentru puţin, sau pentru un foarte mult ,, The end”… Aşa cum îţi place, aşa joc pervers de cuvinte vicioase. Şi mai ştii ceva? când mă gândesc la tine, te caut şi nu te găsesc pentru că tu ai un suflet mic, iar eu sunt prea mare ca să încap în el… Cuvinte care se scriu cu ,,B” mare: Blandiana, Bogza… si numele tau…

Un răspuns to “Alb- negru si cuvinte scrise cu ,,B” mare”

  1. adrian constantinescu Says:

    now coments….numai unul …..Splendid ……Adrian

Lasă un răspuns

