24 de ore

 

dimineaţa deschid ochii şi număr
ridurile tăcute
prăfuite ale unui ceas atârnat
cu cuc ,
care mai zbiară ora exactă
atunci când somnul e
mai dulce
pe la amiază deschid informaţia
să văd pe
la ce nivel
mai sunt încadrat…
mai sunt sau m-au şters?
 

mă întind şi casc larg
îmi iese sufletul
şi două lacrimi curg fierbinţi pe
obrazul fraged căzând pe
o duşumea de vise… de mare valoare

mâhnirea mea mai urlă, sadică,
mâinile mele mai tremură pe un penel albastru
împrumutat de la un renumit
scriitor

zice că dacă scriu cu el am mai multă valoare…

seara mă uit înapoi să şterg urmele
mele lăsate ca o dâră de melc
pe toate hârtiile rupte
pe toate ideile
aruncate în pagini de autor

dacă mă năşteam la Paris eram ,,madame”
dar sunt născută într-o altă lume
unde oamenii mă numesc
mârţoagă,
trag după mine toate ocările

uneori e bine să uit cine sunt şi
să rup caracterul de pe mine…

să alerg fără identitate pe malul unei ape adânci
poate că mă va înghiţi
cu toate ideile mele si cu
toate cuvintele ne cuvântate pentru
străini

mă voi elibera
voi dormi somnul ne etern
până într-o nouă dimineaţă
în rai ….editorial

 

Un răspuns to “24 de ore”

  1. adrian constantinescu Says:

    Daniela exista in ceace scrii ,atata sensibilitate,atata patos,atata dor,iar in acelasi timp, atatea lucruri care te framanta… Esti o artista care reuseste sa transimita prin ceace scrie … acel sentiment, care in cuvinte nu se poate reda…..cert este ca sunt foarte impresionat si este ceva deosebit ptr. mine de a te cunuaste si de a-ti savura arta scrisului….deosebit de frumos…..Adrian !!!

Lasă un răspuns

